Anna Roland Hedlund

Ständiga utmaningar är min drivkraft. Jag drivs av att utmana även dig till ett aktivt och hållbart liv med mycket glädje och energi.

Aktuella grupper

Funktionell löpning, BAS

Älta

TID: Måndagar kl 19.00-20.00

PLATS: Älta, samling i Hedvigslundsparken.

PRIS: 8 tillfällen, 960kr

DATUM: 16 april – 11 juni (uppehåll 30 april)

Minsta antal deltagare är 8 personer.
Boka här

Bokningen är under uppbyggnad, tills vidare skicka din bokning på epost till anna@fysrörelsen.se

FamiljeFys

Älta

TID: Måndagar kl 18-18.45

PLATS: Älta, samling i Hedvigslundsparken.

PRIS/person: 8 gånger, 600kr/vuxen 400kr/barn

DATUM: 16 april – 11 juni (uppehåll 30 april)

Minsta antal deltagare är 12 personer.

Boka här

Genom att boka godkänner du Fysrörelsens villkor.

Individuell PT & Träningsplan

Önskar du extra fokus på just din utveckling och kondition så kan du boka mig som personlig tränare, PT-duo eller om ni är en liten grupp så bokar ni Small Group och utmanas tillsammans. Kanske har ni tillsammans anmält er till ett lopp, då är det en perfekt uppladdning! Se priser Personlig träning, träningsplanering

Jag är förutom basutbudet även specifikt inriktad på Mountainbike samt Traillöpning. Kontakta mig för mer information om du önskar PT eller träningsplanering med specialinriktning!

Om Anna Roland Hedlund

Ständiga utmaningar är min drivkraft och jag älskar att förflytta mina gränser inom uthållighet och prestation. Naturen är min självklara arena för både träning, tävling och återhämtning. Jag älskar att träna riktigt hårt men kan också sätta ett enormt värde i kravlösa träningspass där jag bara får vara ute länge i naturen och njuta. Jag har själv på ett fåtal år förflyttat mig från relativt otränad till att ha deltagit i tävlingar jag tidigare bara kunnat drömma om, det är många gånger jag spräckt gränserna för vad jag trodde jag skulle kunna klara av och det ger mig en drivkraft att fortsätta träna och sätta upp nya utmaningar.

Som mamma till två pojkar så vet jag hur det är att få ihop familjelivet och träningen och hur det är att komma tillbaka till träning efter graviditeter. Jag har, som så många, erfarenhet av stress, ångest och utmattningssyndrom. Träningen har för mig varit den avgörande faktorn för att ta mig ur utmattning och ångest och få in energi, glädje och balans i livet.  Jag tror på den välgörande kraften som träningen ger oss, både mentalt och fysiskt och jag vill inspirera och motivera även dig till att hitta den välgörande kraften från träningen, både på ett mentalt och fysiskt plan.

Jag motiveras av att flytta mina egna gränser inom träningen och uppnå nya mål och drivs av att få inspirera till träning och ett aktivt liv.

SÅ TRÄNAR JAG:
Jag tränar och tävlar mestadels i Multisport (Mtb, traillöpning, paddling) samt i Mountainbike XC. Oavsett vilken träning jag gör så vill jag helst vara utomhus och jag älskar långpass i vacker omgivning, när man nästan glömmer att man faktiskt tränar och bara njuter istället. Ett viktigt mål är också att fortsätta bygga upp min kropp så optimalt som möjligt för att hålla för påfrestningarna som träningen innebär, hålla mig skadefri och smärtfri. Det blir mycket rörlighetsträning, styrketräning, traillöpning och cykling.

MÅL & TRÄNING:
Kia Fjällmarathon samt Icebug Xperience 2018.

 

Utbildning

Lic. Endurance Personal Trainer, Konditionsidrott 2017
Dipl. Löpcoach, steg 1 & 2,  Konditionsidrott 2017